Грб Краљевине Србије Грб Центра
ПОЧЕТНА
О НАМА
СИМВОЛИ
Грб
Застава
Слава
АКТИВНОСТИ
Документи
Саопштења
Трибине
Медији
Најаве
РИЗНИЦА
Извори
Мисли
Истраживања
Разно
НОВО(мапа)
ЛИНКОВИ

064/ 201 27 26
czipm@yubc.net



Арнолд Лис


ЈЕВРЕЈСКО РИТУАЛНО УБИСТВО




Насловна страна књиге


    Два главна јеврејска благдана која се могу повезати са ритуалним убијањем хришћана јесу Пурим (слави се на Васкрс) и Пасха (месец дана раније). Кад се ритуално убиство почини на Пурим онда је жртва обично одрасли хришћанин, који се убија због своје крви; та крв се суши и меша са прашком од којег се праве троугласти колачи, који се доцније једу. Кад је ритуално убиство почињено за Пасху убијени је обично дете млађе од седам година, као најсавршенији (најчистији) представник своје врсте. Њему не само да се пролива крв, већ се оно и разапиње, понекад се обрезује, на главу му се ставља венац од трња као круна, муче га, и на крају пробадају ножем. Догађа се да се смртоносна рана наноси са стране, подражавајући тако убиство Господа Исуса Христа. Дечија крв тада се или само меша са прашком, или се користи за добијање хлеба за Пасху.

    Постоји још једна јеврејска светковина за коју се мисли да, у оквиру ње, долази и до ритуалног убијања: то је Ханука која се обележава у децембру, а слави обнову Јерусалима под Макабејцима 165. године пре Христа.

    Књига Јеврејско ритуално убиство представља, у својој суштини, изузетно драгоцену збирку потресних историјских догађаја из раздобља од 13. до 20. столећа. Они нам, документовано и више него сликовито, казују о бестијалном садистичком оргијању чивутских паразита над својим европским домаћинима. И не само то: у овом делу такође је на претек и сведочанстава о томе на које начине беспризорна ционистичка гамад, по учињеном злоделу, најчешће силом свог прљавог новца ућуткује судије и сведоке, полицију и ближње жртава, поједина средства информисања и целокупну јавност.

    Уместо било каквих коментара, из књиге наводимо три примера класичних јеврејских ритуалних убистава хришћана у различитим временима и државама. Доношење ма каквог закључка препуштамо нашим уваженим читаоцима.

    1475: Случај Св. Симона из Трента (Италија). Године 1475. у италијанском граду Тренту нестао је један трогодишњи дечак, а околности су сумњу бациле на Јевреје. Покушавајући да разбију ове сумње, они сами “проналазе” тело несрећног детета у каналу у који су, касније, признали да су га бацили. Испитивање тела открило је да се дечак није удавио, на лешу су постојале ране од обрезивања и разапињања на крст. Ухапшено је седам Јевреја; они су после мучења признали да је дечак ритуално убијен у циљу добијања хришћанске крви, која би се измешала са церемонијалним бесквасним хлебом. Ова признања дата су одвојено и међусобно су се подударала у свим важним детаљима. Чиновник који је био задужен за испитивање овог случаја, Жан де Салис из Бреше, имао је сведочење преобраћеног Јеврејина по имену Жан де Фелтро, који му је описао очеву причу да су Јевреји из њиховог града, Ландштата, убили једно дете на Пасху, како би добили крв. Њу су употребили у вину и колачима (…) Гроб Светог Симона налази се у цркви Светог Петра у Тренту; међу доступним реликвијама могуће је видети и нож којим је жртвован.

    1670: Мец (Француска). Пошто је ово сасвим јасно решен случај, о њему се не може наћи никаквог трага у Страковој књизи писаној у одбрану Јевреја. Мајка је изгубила трогодишњег сина на путу ка бунару; сведоци су видели како га на коњу односи Јеврејин који се звао Рафаел Леви. Пошто није било никаквог трага ни детету ни његовом телу, Јевреји су раширили причу да су дете убили вукови у шуми. Шума је претражена и нађени су дечакова глава, врат и ребра, заједно са одећом и црвеном капицом које је дететов отац препознао; међутим - како ова одећа није била ни крвава ни поцепана, закључено је да је прича о вуковима била “ћорсокак”. Јавили су се сведоци који су описали где су и када виђали Рафаела Левија са отетим дечаком, и на тај начин је отклоњена свака сумња о његовој кривици. По пресуди Скупштине у Мецу, Леви је осуђен на смрт и спаљен. (Референца: Дрмоново дело Француски Јевреји)

    1823: Велиш (Русија). На Ускрс је нестао младић стар 21 годину, чији леш је недељу дана доцније нађен у мочвари. По целом телу налазиле су се ране од убода, као и трагови обрезивања. Поред њега није било крви, и био је сасвим сасушен. Доктори су под заклетвом изјавили да су закључили како је овај момак био мучен до смрти. Неколико година касније ухапшено је пет Јевреја и три преобраћене Рускиње које су постале Јеврејке. Ове три жене сведочиле су да их је, недељу дана пре Пасхе 1823, напила Јеврејка која је држала крчму, и затим једну од њих подмитила да убије несрећног момка. Једна од те три Јеврејке описала је како су Јевреји присилно обрезали младића, а потом га убацили у буре које су котрљали све док му кожа није била потпуно исечена. Жртва је потом одведена у школу у којој се окупио одређен број Јевреја, стављена је у корито, а сви присутни су јој забијали клинце у леђа и слепоочницу. Кад је младић због нанетих рана умро, две Јеврејке су однеле његово тело у шуму; трећа од њих понела је флашу са младићевом крвљу раније поменутој Јеврејки која је држала крчму. Следећег дана, рабинова супруга је поново повела ове три жене у школу, у којој су били окупљени Јевреји. Рабин је ставио ексер у флашу са крвљу из које је потом, уз помоћ левка, крв сипана у друге флаше; рабин је на крају капнуо по мало крви на одећу сваког од присутних. Овај случај доспео је до Царског савета у Санкт Петербургу: сви нижи судови који су на овоме радили закључили су да су дотични Јевреји криви, али је Царски савет обрнуо пресуду и 18. јануара 1835. три Рускиње преобраћене у јеврејску веру послате су у изгнанство у Сибир, док су сви Јевреји ослобођени! (Референце: забележено у Јеврејској енциклопедији, Том III, стр. 267, 1903)



ИХТУС Хришћанска књига,
Вељка Петровића 187, 11135 БГД - Жарково
Тел. 011 / 509 - 475




Срећко В. Ђорђевић





(Објављено: Часопис ''Србобран'' бр.10.; Српски Монархистички Покрет; Беране; новембар 2005.; стр.34.)

Српска Православна Црква

Епархија Рашко-Призренска - најновије информације са Косова - сведочења о терору над Србима

КОСОВО - Истина нема власника!

ОДБОР ЗА ЈАСЕНОВАЦ СВЕТОГA АРХИЈЕРЕЈСКОГA САБОРА СРПСКЕ ПРАВОСЛАВНЕ ЦРКВЕ

Помозите обнову Свете српске Царске Лавре - Манастира Хиландара

Епархија Западноевропска - Холандија


Српска Православна Црквена Општина Успења Пресвете Богородице у Цириху

Њ.К.В. Кнез Александар (Павлов) Карађорђевић

Њ.К.В. Принц Александар Карађорђевић

Њ.К.В. Кнегиња Јелисавета Карађорђевић

Њ.К.В. Кнез Никола и Кнегиња Љиљана Карађорђевић

Фондација Њ.К.В. Принцезе Катарине Карађорђевић

Њ.К.В. Кнез Никола Петровић-Његош

Монархија кроз векове

Руски Царски Дом

Грчки Краљевски Дом

Руска хералдичка колегија

Словеначко хералдичко друштво

Српски хералдички Интернет магазин ''Глас хералда''

Иконографска радионица ''Павловић''

Амерички журнал за руске и словенске студије







Зауставите Б-92!




веб мајстор Преузмите банер Преузмите банер